warsztaty plastyczne

Koło plastyczne zaprasza!

Na ostatnich zajęciach kółka plastycznego, 2 marca, uczyliśmy się wykorzystywać kredki pastele – suche i olejne. Pierwsze z nich tworzyły efekty transparentności i rozmycia, drugie zaś pozwalały nam osiągnąć kontrasty i barwy o dużej sile wyrazu. Tym razem podjęliśmy się tworzenia wizerunków znanych nam owoców – ananasa, maliny, kiści winogron oraz śliwek. Efekty naszej pracy…

Koło plastyczne Zespołu Szkół CKU w Wolborzu zaprasza!

Odbyły się już trzy spotkania koła plastycznego. Obecnie ćwiczymy malowanie akwarelą, np. odtworzenie krajobrazu z zachowaniem perspektywy powietrznej i geometrycznej, a także  odtwarzanie motywów kwiatowych. Ostatnio zaś – czyli 28 października – staraliśmy się wykorzystać akwarelę do niesamowitych kompozycji również związanych tematycznie z przyrodą. Efekty naszej pracy będzie można podziwiać za jakiś czas na terenie…

Metoda batiku na warsztatach plastycznych

17 maja tego roku, podczas drugiego Dnia Otwartych Drzwi, w pracowni nr 26 na lekcjach wiedzy o kulturze i języka polskiego odbyły się kolejne warsztaty plastyczne. Uczestniczyli w nich uczniowie klasy I technik hodowli koni oraz klasy III technik logistyk i technik hodowli koni, którzy są wyjątkowo uzdolnieni plastycznie i chętni do prac artystycznych. W…

Warsztaty Plastyczne

W miniony czwartek i piątek, tj. 7 i 8 marca na zajęciach wiedzy o kulturze i języka polskiego w klasie I technik hodowli koni i technik hotelarstwa odbyły się drugie warsztaty plastyczne. Uczniowie klasy pierwszej podczas omawiania twórczości poety polskiego renesansu Jana Kochanowskiego pokusili się o dokonanie przekładu intersemiotycznego fragmentów jego pieśni w postaci graficznej,…

Szkicujemy, rysujemy, malujemy

Przez ostatni tydzień nauki, tj. od 14 do 18 stycznia, po wystawieniu ocen semestralnych,  na zajęciach języka polskiego odbywały się warsztaty plastyczne. Uczniowie klasy III w zawodzie technik logistyk i technik hodowli koni wraz z nauczycielem polonistą Edytą Cieślak podjęli się nowatorskiej metody pracy z tekstem literackim dokonując przekładu intersemiotycznego “Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej. W związku…

EnglishGermanPolish
English German Polish